Sunday, April 28, 2019

Livet

Er det ikke rart hvordan livet har ruslet videre, til tross for at bloggen har stått stille i noen år? Her kommer en liten "livsoppdatering", før jeg er tilbake med flere interiør-, blomster- og kakebilder senere. 


I september 2017 hentet vi hjem vår lillevenn, firbeinte Tidus. Han ble en del av den lille familien vår så fort han kom i armene våre, og han vil alltid være mammas lille klump. Han er en retriver, og veier i skrivende stund 28 kg, er 1,5 år og verdens mest sosiale og snille voffs!


31 desember 2017/1 januar 2018 gikk Vegard ned på kne i snøværet mens rakettene var i lufta over oss, og det ble selvfølgelig et ja fra meg!


Senere i januar 2018 signerte vi våre første papirer som lånetakere, og vi flyttet inn i vårt eget rekkehus i februar. Alle rom fikk seg en liten overhaling med maling og nytt gulv. 


1. september 2018 vil alltid være en av de beste dagene i mitt liv. Endelig kunne jeg kalle Vegard for ektemannen min! En dag jeg har sett frem til siden 2012 da vi ble kjærester.


Etter et hektisk halvår med ny jobb på begge to, huskjøp, flytting og bryllup tok vi en ettelengtet langferie; bryllupsreise til Bali. 





No comments:

Post a Comment